Facebook

Beoordelingen van Nakorn Thai Dordrecht

Recente recensies van Nakorn Thai Dordrecht

5 sterren na 270 reviews

, vandaag

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Weer heerlijk gegeten!!!👍

, 28-06-2020

Kwaliteit:

Rating

De vegetarische groenteschotel was niet meer als tjaptjoi met cashewnoten. Tegenvaller.

, 24-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten is prima en lekker pittig. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Producten zijn supervers en zeker tot 2 dagen na bestelling goed te eten. En een goede service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn al jaren trouwe fan van Nakorn, nu voor de eerste keer online besteld, wat een ontzettende teleurstelling, de gerechten waren absoluut niet van de kwaliteit die we in het restaurant normaal krijgen. Ik heb het sterke vermoeden dat Tong zelf niet meer in de keuken staat, De gerechten waren niet zo rijk aan smaken die ze normaal zijn. De Tom kha kai was een smakeloze donkerbruine massa van veel te veel vissaus en heel scherp van smaak, vroeger was dit een lekkere gekruide romige smakelijk soep. De gebakken rijst leek wel of het restanten waren die van diverse borden was geschept, zag er erg goor uit. De pad Thai koeng was een grote bonk aan elkaar geplakte brei met heel veel tofu( vreemd ik wist niet dat hier tofu in zat ) en slecht 1 garnaal, dit had niks met noedels te maken was net een grote bonk bamislierten. Lab klai was heel erg veel grote bladen koriander en heel erg veel grote stukken rode ui. Kai pad samoenpai waren een paar stukken kip en heel veel erg grote b

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In het eten van gisteren zat een strook papier die meegekookt was. Ik heb een foto ervan genomen maar kan het helaas hier niet toevoegen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beetje koud. Niet heel smakelijk. Eerste keer Thai. Ook laatste keer. Volgende keer Chinees gewoon weer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Simply Delicious, I'll be back 😉

, 16-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker. Warm. Veel. Snel. Niets meer te wensen.

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!! Was weer super👍

, 13-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

top zoals altijd en exact op tijd

, 12-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 10-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Bijzonder pittig blij dat ik ondanks dat ik wel goed tegen pittig kan, voor mild gekozen heb. Wij zijn pas een week geleden in Dordrecht komen wonen en nog niet helemaal op orde, maar omdat ik jarig was vandaag wilden we lekker eten en dat is gelukt. Ondanks dat ik al rond 14 uur in de middag gereserveerd had kwam het eten wel 20 min te laat, niet heel erg, want het was nog goed op temperatuur. De bakjes van de bami en nasi waren kapot waardoor er iets plastic in het eten zat (goed te zien dus niet echt een probleem, maar misschien kunnen die steviger.) We zullen jullie aanraden en als jullie weer open gaan komen we vast eens eten!

, 07-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker vooral de garnalen

, 06-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd weer heerlijk bij Nakorn. Wij komen er al jaren en zullen dat blijven doen.

, 05-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging was wat aan late kant. Eten was goed verpakt, maar niet echt warm. Smaak eten was goed

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Man, wat kunnen jullie lekker koken! Keurig op tijd bezorgd. En dat biertje kado maakte het helemaal af, bedankt en tot de volgende keer.

, 02-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer fantastisch lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was zalig eten! Bezorger was een vriendelijke jongen!

, 30-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk, zoals altijd!

, 29-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Very nice Thai food as always! 😊

, 28-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd, heeeeerlijk gegeten! 👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Uitstekend eten voor een eerlijke prijs. De pure Thaise keuken in Nederland. Mijn vrouw is Thais dus beschikken over enige kennis van zaken. Voor ons reden om vanuit Oud-Beijerland naar Dordt te rijden.

, 24-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg goed gegeten. Het eten was ook nog erg warm, dat gebeurt niet altijd bij een afhaal maaltijd. Een aanrader!

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Als dochter van een Thaise moeder durf ik te zeggen dat Nakorn Thai absoluut eer doet aan de Thaise keuken. Service in het restaurant en bij afhaal is top👍🏻

, 22-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten. Snelle service 👍

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten is heerlijk zoals altijd. De service top. Omdat wij 15 minuten reistijd hebben, is het eten net te ver afgekoeld. Warmhoudbox of tas met borg een optie?

, 17-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke loempiatjes, vega gerechten met mie & rijst afgehaald. Stond mooi op tijd klaar, verpakking van rijst en mie kan iets beter.

, 16-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten!!

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten. Echt super lekker. Hoop dat jullie ook gaan bezorgen in omgeving Wielwijk....

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd heerlijk eten! Wij kwamen hier altijd graag eten voordat wij kinderen kregen. Nu door deze COVID situatie ook afhaal geprobeerd en al zo goed bevallen dat dit de derde keer was. Leuk dat er iedere keer iets extra wordt bij gedaan. Tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Topkwaliteit eten, goede bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer super, zoals altijd! En dat kleinigheidje gratis erbij doet het altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten was heerlijk en stond op afgesproken tijd klaar om af te halen. Door prima verpakking nog heerlijk warm toen we thuis aan het eten begonnen! En ook nog twee biertjes als verrassing gekregen bij het afhalen. TOP!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging netjes op tijd en kwaliteit prima.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk thuis gegeten, super lekker. Kom hier zeker terug. 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

3 mei om 17.00 uur besteld, kreeg een mail dat het om 18.10 uur aanwezig zou zijn. Uiteindelijk werd het na 3x bellen om 19.30 uur bezorgd, dus na 2,5 uur, zonder enige vorm van excuses of compensatie. Bij eerste x bellen werd gezegd dat het klaar was en nú wegging. Het is circa 10 minuten rijden naar ons adres. Na een halfuur weer gebeld en kregen hetzelfde antwoord. Je wordt gewoon aan het (telefoon)lijntje gehouden. Dit was de eerste en meteen laatste keer dat we bij Nakorn bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling 45 minuten later dan de opgegeven besteltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd, heerlijk gegeten. We gaan zeker vaker bestellen!

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Perfecte internet bestelling en communicatie. Bestelling keurig op tijd klaar. Vriendelijke ontvangst bij ophaal. Last but not least: heerlijk eten en als je om ‘heet’ vraagt dan krijg je dat ook ‘on-Nederlands’ heet. En zo hoort het.

, 03-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bestelling gemaakt om 15:45 uur voor afhalen 18:15 uur. Eten was niet echt warm meer. Waarschijnlijk lang vooraf klaargemaakt. Bestelling niet compleet. Jammer, want het eten is normaal erg lekker.

, 28-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekker en vriendelijk!

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prijs kwaliteitsverhouding vind ik niet in balans!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was gewoon erg lekker. Heerlijke rijst. Alles lekker warm. Netjes verpakt.

, 26-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Wij hebben voor 5 personen gehaald en iedereen was enthousiast. Ik vond vooral mijn vegetarische soep een dikke tien waard, verslavend lekker, het hoofdgerecht (groenten/tofu) was 'gewoon' lekker. De hoeveelheden zijn erg ruim pp. Bij afhalen was het bijna een kwartier wachten op de aangegeven tijd, iets minder fijn was dat, maar goed dat er in deze tijd dus blijkbaar meer bestellingen zijn. Bestellen via de app was erg makkelijk. Top!

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer prima! Heerlijke gerechten en meer dan voldoende lekker eten! Top!

, 25-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Gewoon goed, zoals altijd

, 24-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zelf gehaald, prima op tijd en weergaloos lekker!

, 23-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was echt heel smaakvol! Ook onze kinderen waren direct fan. Echt heel lekker zijn alle gerechten met vis (waaronder de viskoekjes en de schotel bij de specialiteiten).

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten, Thais eten zo als het hoort te zijn. Alleen wat langer moeten wachten, maar het wachten zeker waard. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het kwam precies op de afgesproken tijd maar ondanks dat we naast het restaurant wonen was het eten lauw. Dat kan niet in de reistijd gezeten hebben. Smaak was verder goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Als altijd smakelijk, heerlijk Thais eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Kwaliteit net als altijd in het restaurant, zowel in Dordrecht als de 'nieuwe' zaak in Breda. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd heerijk eten! Porties zijn ook van een goed formaat. Eten was klaar op aangegeven tijdstip!

, 19-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het was weer fantastisch, lekker eten, het was klaar toen ik het kwam afhalen, helemaal perfect!

, 18-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Superlekker gegeten. Was meer dan genoeg. Echt een aanrader!

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

, 17-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Eten stond op tijd gereed en was voortreffelijk.

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

perfect geregeld

, 16-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk en smaakvol bereid

, 14-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Door een opgebroken weg duurde het langer voor de bestelling bezorgd werd. We hadden meer honger dus het smaakte nog beter

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wel eens gegeten in het restaurant, maar nu voor het eerst online besteld. De eigen app is erg handig. Bezorging keurig op tijd en supervriendelijk. En het eten was echt heerlijk, en ook nog eens heel veel, dus we kunnen er nóg een keer van genieten! Ik kan het iedereen aanbevelen.

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was niet warm genoeg

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gewoon lekker als altijd, goed ingepakt en goed warm afgeleverd. Heel attent dat er een kwartier voor afgesproken levertijd, netjes gebeld werd met excuses dat het een kwartiertje later werd.

, 10-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd super kwaliteit. Wederom heerlijk gegeten. De bestelling stond keurig op tijd klaar op een tafeltje. Niemand van Nakorn gezien i.v.m. Corona. Als extra zaten er mini loempia's bij. Erg aardig.

, 06-04-2020

Kwaliteit:

Rating

2 gerechten met garnalen besteld, met cashewnoten en met groene kerrie. Fantastisch veel groenten erin en heerlijk met de rijst en mie erbij. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Even niet naar jullie gezellige restaurant met vriendelijke bediening. Zoals altijd was het weer heerlijk. Ruim voldoen. Op de afgesproken tijd stond het klaar. Top!

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten.

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Keurig op tijd. alle 4 gerechten waren echt heerlijk. Vis in zoetzure saus. Pittig rundvlees. Garnalen in groene curry en sateetjes. Klasse!

, 04-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was heerlijk

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was SUPER lekker! Bedankt voor de extra loempia's!

, 02-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was super lekker en goed bereid!

, 31-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en op tijd geleverd. De gerechten waren nog lekker warm ook.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten top. Saté waren ze vergeten. Gebeld, het zou nageleverd worden. Het is nooit meer gebracht. Dat is jammer.. kan gebeuren natuurlijk. Maar zeg niet dat je het dan komt nabrengen. Je betaald er immers wel voor..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Super gegeten, heerlijke curry garnalen en veel groenten met de perfecte bite!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Altijd lekker!

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Het eten was fantastisch.De pure smaken en vele groenten maken het tot een heerlijke en gezonde maaltijd! Laten we onze ondernemers steunen in deze moeilijke tijden en haal af!

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg lekker, dezelfde hoge kwaliteit als anders in het restaurant.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top! Zoals altijd.

, 28-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Jammer dat het restaurant dicht moet vanwege Corona maar gelukkig kunnen we nog afhalen of laten bezorgen. Heerlijk gegeten!

, 27-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals wij gewend zijn was het wederom voortreffelijk. Hopelijk kunnen wij snel weer in het restaurant terecht.

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker mooi op tijd thuis bezorgd

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom heerlijk gegeten! Heel veel succes de komende periode!

, 25-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect op tijd, goed warm en heerlijk van smaak!

, 25-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Erg smakelijk, zowel in het restaurant als ook afhalen.

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Goede service. Lief dat er gratis mini-loempiaatjes bij geleverd werden. Bedankt daarvoor. De kwaliteit van het eten viel mij tegen. Alsof het van de (gemiddelde) Chinees kwam (sorry). Jammer dat er, voor vegetariërs in elk geval, geen curries (rood met kokossaus) te bestellen zijn. De groente kwam niet erg vers over.

, 21-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten! Precies de juiste pittigheid, zoals gevraagd en ruime porties!

, 19-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, alleen de gratis loempia’s zaten er niet bij. Zou je erbij krijgen als je via de app zou bestellen. Doordat er iets vergeten was en ik gebeld heb, is dat alsnog erbij gedaan. Verder super, prima gegeten!

, 07-03-2020

Kwaliteit:

Rating

, 23-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verrukkelijk eten alleen duurt wel erg lang voordat je het thuis bezorgt krijgt. Dus je moet geen haast of honger hebben.

, 22-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal goed

, 22-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Zorg dat de gekozen afhaaltijd blijft staan. Als het druk is wordt keuze van afhaaltijd vanzelf later. Maar eenmaal gekozen blijft de tijd staan. Dit voorkomt frustratie. Eten is super lekker.

, 17-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was goed ingepakt en warm en lekker. In uur bezorgd zoals aangegeven in bevestiging. We wonen aan de niet centrumkant van het station. Niet teveel en niet te weinig.

, 09-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker!

, 30-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten en bezorging Top!

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlot geleverd en erg lekker. Ik had pittig gekozen en niet voor heet. Je moet dan wel wat gewend zijn.

, 20-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk eten en snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker en op tijd bezorgd

, 23-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten! Bezorging was wat verwarring over maar is netjes opgelost!

, 16-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Toppy, heerlijk gegeten

, 08-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hadden voor 8 mensen eten besteld. De bezorging was perfect op tijd. Ieder gerecht was heerlijk, we hadden een variatie van voorgerechten, vegetarisch, kip en rund, zowel mild gekruid als pittig en allemaal voortreffelijk en meer dan genoeg.

, 05-11-2019

Kwaliteit:

Rating

brilliant food ! as authentic as one can get! only thing is when my bill was 37.10 i requested that i would bring the 10 cents since my store is 6 shops away around the corner and didn't want all the small change (90 cents)since i paid 50 euro cash and would rather have 3 euro coins and the ten euro note. this however was not possible ! if i was gonna run away with 10 cents !!!

, 03-11-2019

Kwaliteit:

Rating

, 02-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerdere ervaring was goed, deze keer vonden we het eten en beetje smakeloos (voor wat we van thais eten gewend zijn). Bezorging was keurig op tijd maar €2,50 bezorgkosten voor een bestelling van €35,- vond ik een tegenvaller.

, 31-10-2019

Kwaliteit:

Rating

de smaak was (lekker) voldoende en vers gemaakt, helaas bleek bij het open maken thuis het verpakt geleverde anders dan besteld/ingevuld

, 25-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was erg lekker! Bezorging duurde 1 uur en 20 minuten op donderdag avond, dat is erg lang.

, 12-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We moesten de laatste keer 1,5 uur op onze bestelling wachten. Verder was het eten heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!

, 06-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Het eten was heel lekker en vers. Alles lag keurig op tijd klaar (afhaal). Helaas was de saus van een van de gerechten te pittig, terwijl ik mild had gekozen. Hierdoor heeft de crew het gerecht niet meer opgegeten (ze wilden het rustig aan doen omdat ze nog een concert voor de boeg hadden waarin ze zelf moesten optreden)...

, 29-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

prima app en goed eten, qua app kan de dienstverlening naar een hoger peil worden gestuwd door afhalers een melding te geven dat het eten gereed, nu krijg je vooraf een tijds indicatie wanneer de bestelling gereed zal zijn, toegevoegd zou een extra melding kunnen worden wanneer de bestelling daadwerkelijk klaar is om opgehaald te worden. Geeft Nakorn tevens inzicht in hoeverre hun streeftijden afwijken van de werkelijke tijden. Voor de rest uitstekend, prima eten. Verschillende gerechten inmiddels gegeten, en altijd goed!

, 24-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer erg lekker en prima op tijd bezorgd.

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Was weer geweldig. Vers en heel smakelijk

, 04-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, op tijd en het eten was warm. Precies zoals het hoort.

, 29-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker. De levering was volgens planning. Ik kreeg keurig bericht hoe lang het zou duren. De voorafjes waren alleen wel koud en een gerecht had erg gelekt en was dus een zooitje bij aankomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-07-2019

Kwaliteit:

Rating

De smaak was lekker maar er zat wel heel weinig beef in het gerecht. Dat was niet goed

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas was de bezorger niet aanwezig, dan zelf maar even op de fiets en de bestelling opgehaald, geen probleem. De maaltijden waren weer verrukkelijk! Jullie zijn nog niet van ons af, tot de volgende bestelling!

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker en meer dan genoeg. De bezorging was snel en goed.

, 01-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk. Duurder dan bijvoorbeeld de Chinees, maar zoveel lekkerder. We hadden vrienden op bezoek die vaak in Thailand zijn, en ze waren verbaasd over de goede smaken en kwaliteit. 1 minpuntje, late bezorging, maar dat kan niet anders als je alles vers bereid.

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Authentiek Thais eten. Duurt soms wat lang maar alles wordt vers klaargemaakt. Let op; heet is hier ook echt Thais heet! Deze is mijns inziens vele malen beter dan de andere Thai in de Vriesestraat.

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Status van bestelling is heel fijn. Bezorgd binnen aangegeven tijd. Lekker eten!

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk bestellen en heel lekker eten.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was weer fantastisch!

, 22-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten!

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Een Thaise collega raadde mij aan bij jullie eten te bestellen en het was heerlijk. Heb er 2 dagen van genoten en kom zeker snel weer eens terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Heel erg tevreden! Makkelijk een bestelling plaatsen en vervolgens gaat alles zoals je zelf wenst. Niet op de laatste plaats : Heerlijk eten!!! Jullie verdienen een dikke 10!!!!

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren eten besteld. Duurde halfuurtje langer dan aangegeven bezorgtijd (in totaal 1,5u). In principe geen probleem, we gingen toch nergens naartoe, maar wel iets om rekening mee te houden. Eten was niet meer heel erg warm, maar nog goed te doen. Over de smaak van het eten niets dan lof! Heerlijk weer.

, 06-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was erg lekker, niks op aan te merken. We moesten wel 1,5 uur wachten vanaf moment van bezorgen, dat is best wel lang.

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1,5 uur op eten wachten na de bestelling is echt veeeel te lang!!!!!! Dit bepaalt wel mijn keuze volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vis zoetzuur is niet geleverd, was wat anders. Ook lekker maar niet besteld

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat geweldig eten. als je twijfel zeker doen

, 04-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging is nog niet goed geregrls in de buitenwijken. Daat kan de bezorger niet veel aan doen, de ligistiek is nog niet goed. Bezirg/wachttijden worden nog niet waargemaakt. Dus bestel gewoon een uur vroeger dan je het eten wilt hebben, dan is het op tijd. Verder is het eten goed, maar helaas door alle vertraging niet op temperatuur.

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten werd 50min. later bezorgd dan besteld. Er kwam geen bericht dat het later zou worden. Toen ik na 35min. wachten belde werd gezegd dat ze bijna klaar waren met de bestelling. Geen excuses voor de vertraging. Eenmaal het eten binnen, bleek dat het waarschijnlijk al 50min. klaar stond, maar dat de bezorging vertraagd was, want al het eten was koud en daardoor een stuk minder smakelijk. De rijst was klef (nattig). Ook zaten er grote stukken pepers door het eten dat als 'mild' was besteld. Huilende kinderen, klagende echtgenoot en koud eten. Niet waar je op hoopt als je eens lekker Thais wilt eten.

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is zoals altijd voortreffelijk! Deze keer besteld om 13.00 met bezorgtijd 17:00, na bevestiging werd dit 17:45. Vervolgens kreeg ik om 18:03 het bericht dat de bezorger onderweg was, uiteindelijk stond hij om 18:25 voor de deur. Je begrijpt wel dat de temperatuur flink gedaald was en mijn temperament gestegen, als ik vraag om 17:00 en je komt uiteindelijk 1,5 uur later is dat een probleem. Of geef niet de mogelijkheid om te bezorgen om 17:00 als dat te vroeg voor je is of informeer je klant eerlijker. Maar bovenal zorg dat het op temperatuur blijft. Ondanks deze teleurstelling blijf ik met liefde bij jullie bestellen. Het eten is altijd voortreffelijk! Maar bedenk alsjeblieft een oplossing voor het tijdig bezorgen en het managen van de verwachting van de klant. Succes!

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

, 18-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

meer dan 30 min te laat, om 21.10 was ik wel erg hongerig. Goede ingrediënten en veel groenten, helaas was het eten lauw. (terwijl ik om de hoek woon)

, 15-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging werd een half uur later dan afgesproken. Het eten zouden we niet weer bestellen. Ik voel me misselijk van de suazen. Voor de kinderen was mild, nog veel te heet. De bakjes waar het eten in zit lekken. Toch maar ergens anders bestellen volgende keer. Waarschijnlijk weer Chinees.

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Super Wel effe spanent of het klaar was door een stroom storing maar super opgelost door de eigenaar egmffe wat drinken en koken in het donker zelfs dan kunnen ze super lekker eten maken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd bezorgd. Heerlijk eten. Goed van smaak. Groenten met nog een 'bite'. Smaakvolle saus, niet te zout.

, 25-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was minder lekker als dat we verwacht hadden.Heel veel groenten,weinig vlees.Doordat de bezorging het adres niet kon vinden was het ook niet echt warm meer.

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren voor de 1e keer een bestelling geplaatst bij Nakorn. Fijn dat je als klant kan volgen hoe laat het eten er is. De gerechten waren heerlijk, net zo lekker als in het restaurant!

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

geweldig eten, pure Thaise smaken! een echte aanrader! The best Thai in Dordrecht??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk gegeten top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was weer super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewend prima kwaliteit en wederom heerlijk gegeten. Helaas een half uur later dan gepland bezorgd. Dat was deze keer niet erg maar als je maar een beperkte tijd hebt om te eten kan het vervelend zijn.

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

was weer super lekker. Massam blijft onze favoriet. Maar de groene curry en garnalen met cashew noten zijn ook heerlijk. Bestelling netjes op tijd en iedereen altijd even vriendelijk ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Super was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-09-2018

Kwaliteit:

Rating

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker, smaakvol. Hier vaker gegeten. Soms vind ik het wel iets te zout.

, 25-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, vers en op tijd bezorgd...

, 19-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten, fijne mensen

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1,15 minuten bezorgtijd is wel erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat is het toch bijzonder dat je maaltijden die thuis bezorgd zijn net zo lekker zijn als dat je bij Nakorn zelf gaat eten. Het was weer heerlijk!

, 27-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wederom erg lekker Alleen jammer dat er erg veel plastic wordt gebruikt als verpakking

, 22-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel snel en altijd verse groente. Vegan opties ook. Top

, 20-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed eten komt er al lang maar altijd top gegeten bij deze hard werkende mensen

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurt altijd te lang als je honger hebt, maar 35 minuten is goed te doen. Goed op smaak, netjes verpakt en nog lekker warm bij aankomst. Voor herhaling vatbaar.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk zoals altijd!

, 10-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was keurig op tijd bezorgd en smaakte zoals altijd weer fantastisch

, 30-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt super lekker eten ik ga bij nakorn thai voortaan altijd eten en raad iedereen aan. Het eten is echt vers met verse producten dat proef je heel goed en het personeel super vriendelijk en gastvrij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk!

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten ??

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima maaltijd en keurig op tijd bezorgd

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke Thaise gerechten. Goede bereiding. Zeker een aanrader

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze keer niet zo lekker jammer normaal altijd goed volgende keer beter

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een gave om bezorgd eten zo te kunnen laten proeven. Klasse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gerecht was niet pittig, terwijl er op de kaart twee pepertjes bij stond. Verder lekker! Bezorging duurde wel lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten en het online bestellen ging heel eenvoudig.

, 08-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was goed op temperatuur en precies op de aaangegeven tijdstip was het bezorgd. Het eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele authentik! Top!

, 01-12-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk!! Alleen 1 puntje...ik ben vegetarisch en had de soep gekozen onder het kopje vegetarische gerechten (tofu). En onderin zaten 4 grote stukken kip! Nou ben ik niet zo moeilijk, maar niet alle vegetariërs zullen daar blij mee zijn.. Toch heerlijke soep. Erg goed gegeten. Bedankt!

, 20-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verrassend dat de bezorgkwaliteit zo hoog is

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was echt heerlijk!

, 04-11-2017

Kwaliteit:

Rating

Deze keer weer eens afgehaald. Zoals gewoonlijk super kwaliteit en erg lekker. We kijken er altijd naar uit.

, 21-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel haast wekelijks bij nakorn Thai, en vind het lekker eten, alleen zijn de porties wat aan de kleine kant. Vooral met de rijst komen we eigenlijk nooit uit. En als er standaard wat kroepoek bij zou zitten zou dat heel prettig zijn. Verder niets te klagen, top eten!

, 02-10-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed eten en een snelle bezorging. Weer even terug naar Thailand

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker, goede prijs Echt aan te bevelen

, 26-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-09-2017

Kwaliteit:

Rating

Gisteren voor het eerst afgehaald. Een gezellig klein tentje, niet echt chiq, beetje verouderde inrichting. In tegenstelling tot oudere reviews, je kunt er gewoon een koud Singatje of andere alcoholische drank bestellen en je kunt er gewoon pinnen. De afhaal was lekker en we zullen zeker een keertje in het restaurant gaan eten. Is ook weer eens wat anders als alle andere perfect gestylde tenten in Dordrecht.

, 09-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen ongeveer 1 keer per maand en worden nooit teleurgesteld, eten was weer erg lekker

, 04-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en vlot bezorgd op een vrijdagavond, Heerlijk gegeten. Dikke prima!

, 04-08-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben het eten afgehaald. Het eten was keurig op de afgesproken tijd klaar. We hebben genoten van de bijzonder smakelijke gerechten. Voor herhaling vatbaar.

, 27-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten zoals altijd. Fijn dat er nu ook bezorgd kan worden! Bezorging op tijd. Alles prima!

, 24-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten! Jammer dat ze niet bij ons bezorgen, we hebben t zelf afgehaald..... Dus geen sterren voor de bezorging, helaas...

, 02-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was lekker, maar bezorging duurde zeker 90 minuten. Het eten was ook niet helemaal warm meer.

, 01-07-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en prima op tijd bezorgd, zelfs op vrijdagavond!

, 16-06-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijk voor herhaling

, 26-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen ongeveer 1 keer maand en het eten was zoals altijd weer erg lekker

, 25-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, op tijd bezorgd, juiste prijs.

, 20-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer erg lekker

, 18-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker, warm en op tijd bezorgd.

, 11-05-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Net zoals altijd super kwaliteit en heerlijk gegeten!

, 06-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ongeveer 1 keer per maand bestellen we eten bij Nakorn. De Massaman Curry is vaste kost, erg lekker, net als de sate. De paneng nue heeft ook een fantastische smaak. Kortom het eten was weer top.

, 02-04-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd zeer goede kwaliteit en smaak. Echt super lekker. Ik heb het eten zelf afgehaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, maar opnieuw niet warm genoeg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We komen op de afgesproken tijd om de bestelling te halen maar moesten nog een klein half uur wachten. Bestelling niet opgemerkt.

, 24-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zoals altijd erg lekker en op tijd bezorgd, Wat ik wel vreemd vind is dat er nog 1 euro bezorgkosten betaald moet worden op een bestelling boven de 60 euro en 0,25 cent kosten omdat je met ideal betaald. Maar dat is maar een kleinigheid, het eten was erg lekker

, 23-02-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd was het heerlijk. Wel heb ik groene curry gekregen ipv rode. Maar de smaak was prima :)

, 20-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima

, 09-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten had iets warmer kunnen zijn bij bezorging. Verder weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was ontzettend lekker. Bezorging duurde wel wat lang, maar dat komt misschien door de gladheid. De bezorger was een vriendelijke jongeman.

, 02-01-2017

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De gerechten waren goed, maar helaas wel flink afgekoeld. Ze waren denk ik best een tijdje onderweg geweest. Misschien andere verpakking waarin het eten langer warm blijft?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Very fast service, and as always very delicious! Highly recommended!

, 06-11-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was weer heerlijk maar jullie waren de rijst vergeten volgende keer beter

, 31-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten super! Erg lang moeten wachten op de bezorging (1,5 uur)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten: kleine mix van voorgerechtjes, kip met cashewnoten en beef met boontjes in ee verrukkelijke saus. Alleen de rijst bleef over.

, 13-10-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze favoriet de Massaman Curry weer besteld met gemengde groenten erbij. Zoals altijd smaakte het weer verrukkelijk, we hebben ook 1 portie sate bijbesteld en deze is ook een echte aanrader, heerlijk.

, 24-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en stipt op de gevraagde tijd bezorgd. Klasse!

, 22-09-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Online besteld en via Ideal betaald. Toen ik op de afgesproken afhaaltijd kwam stond het keurig klaar. Heerlijk gegeten!

, 31-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zalig eten en goede, snelle en vriendelijke bezorging!

, 29-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We zijn een hele goede kwaliteit gewend van het eten in het restaurant zelf, maar vond het gebrachte eten niet zo heel erg goed. De Laab Kai was niet gekruid en ook lauwwarm. Hij smaakte niet zoals we hem normaal in het restaurant krijgen. Er zat geen smaak aan. Ookde nasi was flauw. De gebakken kip was overigens wel lekker. Al met al zouden we niet zo snel meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helemaal top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijk personeel, goed op tijd, altijd een plezier om te eten. Nakorn Thai is net wat origineler dan andere bezorgdiensten. Dit is een echte aanrader voor een stad waar veel afhaaltenten altijd weer hetzelfde saaie menu aanbieden. Na een flinke zoektocht komen we bijna altijd uit op Nakorn. Echt een keer proberen! Vooral de groene curry met vis!

, 19-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bestelling was om 15:49 ingediend maar was niet doorgekomen bij restaurant!! Daardoor was het niet op tijd ipv 17:45 pas om 18:25! Eten was top maar moesten het gehaast eten doordat we naar de film moesten

, 08-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten voortreffelijk, Bezorging op de fiets was op tijd, eten nog prima op temperatuur. Volgende keer weer gewoon bestellen!

, 07-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker en goed!

, 05-08-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

volgende keer ligt er een fooi klaar voor de bezorger ik had vandaag geen cash geld in huis

, 31-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en goede bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-07-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer lekker eten en op tijd bezorgd

, 20-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is heerlijk van smaak, maar de samenstelling van de gerechten is ondermaats. Garnalen met cashewnoten bevatte welgeteld vier garnalen...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker, vers, mooie smaken. Eerste keer na een tip, zeker niet de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goddelijk lekker eten en heel gemakkelijk online op gewenste tijd besteld, precies op die tijd gratis bezorgd! Super; een aanrader!!!

, 03-06-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk eten, de sate is een absolute aanrader en wij zijn gek van de Massaman Curry

, 29-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten besteld via internet betaald met ideal was snel klaar binnen de tijd die ze opgaven en het was ook erg lekker top dus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-05-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

de thaise pasta was er overkookt. tegenwoordig kan je geen eten bereiden met ingredienten uit blik. dit was de 1ste en laatste keer dat ik heb besteld. helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was wat ik ervan verwachtte. Goed en genoeg .

, 18-04-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was zoals altijd erg lekker, onze favoriet is de Massaman Curry, de sate was ook erg lekker

, 17-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-03-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten!!

, 16-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, echt heerlijk gegeten. Aanrader

, 05-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

makkelijk bestellen, snelle bezorging en een heerlijke warme maaltijd op tafel.

, 01-02-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk gegeten en de bezorging was stipt op tijd.

, 16-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima prijs/kwaliteit verhouding, heel erg lekker en snel geleverd! Een absolute aanrader.

, 15-01-2016

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Blijft echt super lekker bij Nakorn. Blij dat ze nu ook bezorgen.

, 18-12-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 11-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De massaman kai is fantastisch! Snel bezorgd. Aanrader.

, 08-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top eten uit een klein maar heel gezellig restaurant! Met name de curries zijn erg lekker en smaakvol, zowel in het restaurant als thuis op de bank!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker uiteten. In de ochtend besteld en ruim op tijd geleverd. Top service!

, 19-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er ontbrak een voorgerechtje bij de bestelling. Nog voordat we konden bedenken of we aan het hoofdgerecht zouden beginnen, werd het al nabezorgd. Zo lekker!! Vooral de combi voorgerechtjes en de pittige kippensoep. Tot snel!

, 19-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kleine porties, dus eigenlijk best duur. Had de (specialiteit) vleesmix van bijna 17 euro dit zat in een half hoge bak, zoals bij de Chinees en hier zat een heel klein bakje rijst bij. 2,5 uur moeten wachten op onze bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel, warm en vooral lekker.

, 04-10-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vlotte bezorging alles was warm en smakelijk.

, 28-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

In het restaurant eten is gezelliger, maar laten bezorgen een prima alternatief.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2015

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk alles weer heerlijk en dit keer nog thuis bezorgd ook!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.